Ce pastile de slabit pot sa iau ?

Titlul articolului reprezinta una din intrebarile cele mai des intalnite in meseria de antrenor de fitness.Foarte multa lume isi doreste sa obtina rezultate rapide si daca se poate cu efort mental minim.

De ce spun efort mental si nu fizic? Deoarece in momentul in care decidem sa pierdem din stratul adipos incepem defapt o lupta interna cu:

  • poftele de dulce /sarat / crocant / energizant
  • obiceiurile de zi cu zi cum ar fi deschiderea frigiderului de plictiseala, rontaitul la calculator, ciugulitul la film, desertul dupa masa
  • traditiile specifice, mesele bogate de sarbatori, zile de nastere, pahare ciocnite la diferite ocazii
  •  marketingul agresiv din partea companiilor de fast food si alimente procesate ( nu am vazut inca neuro marketing la goji sau salata )
  •  substantele chimice cu rol de potentiator de aroma, sau combinatiile ” inteligente” intre diverse arome si gusturi
  • nu in ultimul rand anturajul cu replicile ” o viata ai” , “ia si gusta macar ” , ” mananca pentru mine ” si altele

Daca nu va regasiti intr-una din situatiile de mai sus va felicit si in acelasi timp va rog sa-mi spuneti cum reusiti 🙂

Ce contin pastilele de slabit?

Exista mai multe tipuri de substante si combinatii care pot ajuta in procesul de slabire, fie prin mobilizarea stratului adipos  fie prin cresterea pulsului si implicit a metabolismului, aici putem enumera:

– L carnitina

– Crom

– extract de ceai verde

– extract din coaja de portocala

– cafea verde

– yohimbina

– extract de ardei cayenne

– extract de cacao

extract de piper negru

– forskolin

Cand este momentul sa iau pastile de slabit?

In loc sa raspund la acesta intrebare, o sa reformulez si o sa spunem : Ce pasi trebuie sa urmez pentru a ajunge sa folosesc pastile de slabit ? 

Pentru a avea o imagine cat mai clara despre ceea ce trebuie facut, am simplificat procesul la doar 3 pasi :

1. Primul pas este sa devii cat mai informat despre ceea ce vrei sa obtii, care sunt limitele organismului tau, cum anume se pliaza obiectivele tale pe stilul actual de viata si ce schimbari ar trebui sa faci.

2. Apeleaza la un specialist in aceast etapa deoarece este foarte important sa afli exact unde te afli in momentul in care vrei sa incepi, cata rezistenta ai, cata forta si mobilitate, care este procentul de grasime din corp, sau care este varsta metabolica. Cu cat ai mai multe masuratori cu atat mai mult si obiectivul va fi mai precis conturat si mai usor de facut un plan de atac.

3.  Incepi prin a face miscare de cel putin 3x pe saptamana  conform obiectivului propus si in acord cu conditia ta fizica actuala , asa cum a reiesit din etapa anterioara de masurare si evaluare . De asemenea in aceasta etapa este nevoie sa  “faci curatenie” in alimentatie

Dupa ce aplici acesti 3 pasi, fie singur sau cu ajutorul unui specialist si observi ca tot ceea ce ai invatat si ai aplicat te conduce catre rezultate pozitive in directia dorita, atunci poti sa incepi sa descoperi si metodele alternative de actionare in procesul de slabire.

In concluzie, intrebarea din titlu nu se pune la inceputul unui obiectiv de slabire ci intr-o etapa ulterioara ,dupa ce ai devenit cu adevarat informat despre ceea ce inseamna miscarea, alimentatie si slabire si de asemenea dupa ce procesul de slabire deja a inceput cu succes si ai nevoie de un “extra push” in cazul in care apare un blocaj.

1
  Articole similare

Comments

  1. Sorin  ianuarie 1, 2017

    Bun articol!

    reply

Add a Comment